Paus i några dagar, men tillbaka om några dagar

Ibland behöver man en paus för att hitta tråden, att hitta och känna det man vill känna och tänka. Därför tar jag en paus i några dagar från bloggen. Men är tillbaka om några dagar för de som råkar eller råkat ramla in på min blogg och mitt virr varr mellan mat, Frankrike, Brasilien, arkeologi, resa, kläder, Italien, fotboll med mera och som vill läsa mer. Och jag tycker verkligen det är roligt att några har hittat min blogg.
Så tillbaka igen och då blir det nog först ett inlägg om en tidning som jag upptäckte för halvår sedan och som handlar om Italien, ett land där jag delvis har rötter i från men aldrig direkt har besökt utan bara som hastigast har åkt igenom.
Så strax tillbaka
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Blogg, Blogga, Italien, Paus, SoloItalia, Tidning, Vila