Frankrike-Italien vem vinner den spännande kampen?

Spänningen är olidlig och så där nervkittlande som en VM final i fotboll kan vara. Man sitter som på nålar. Stämningen i luften går nästan att ta på, och alla väntar på vem som står där i slutet som vinnare.
Vad menar jag jo kampen om vilken smak som blir den populäraste i Ostringskampen. OLW har tagit fram tre smaker på Ostringar som skall få smaklökarna till Frankrike, Italien och USA.
Frankofiler som jag och sambonär för inte tala om det ständigt ökande Italienintresset hos mig så blir det ju en väldigt spännande kamp i vårt hem om vem som står där som en vinnare i slutet. Vi har smakat på Frankrikes Vive Le Cheez och ribban lades högt med en gång. Nu stundar La Dolce Cheez.
Ikväll så blev det en god kvällssmörgås med Trattkantareller, Persilja och Parmesanost.
De som känner mig vet att jag är ett väldigt stort Eric Clapton Fan, och jag vill tipsa om ett album från 1986 som är mitt absoluta favorit album alla kategorier. Albumet heter August och har man läst Claptons självbiografi och vet vad han gick igenom när han skrev låtarna så växer albumet ytterligare en nivå.
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt, Mat och Dryck, Musik;
Taggar: August, Clapton, Frankofil, Frankrike, Godis, Italien, LaDolceCheez, Livet, Musik, OLW, Ostringar, Parmesan, Persilja, Snacks, Spänning, Trattkantareller, ViveLeCheez, mat