Filminspelning en hösteftermiddag vid Klippan

Hade en filminspelning idag, och det var nog den roligaste film och tv-inspelningen jag har vait med på. Jag har ju deltagit i några produktioner, och fick förfrågan om att vara med på en informationsfilm om ett mycket spännande område så var ju bara att tacka ja. Det var jag och tre till som var med i de scener som spelades in idag och med två av dem så kom jag så bra överens med. Konstigt ibland när man träffar någon för första gången som egentligen inte har så mycket gemensamt tror man, men där man verkligen kommer överens bra. Vi hade hysteriskt roligt under inspelningarna och skall bli mycket intressant att se det färdiga materialet för ämnet är mycket spännande.
(Selfie tagen under en paus i inspelningarna) Fick lite bakåtslickat hår och brunkräm på så man såg lite solbränd ut.
Innan insplningarna skulle starta så gick jag runt i området nära inspelningslokalen då det var där jag och mitt hjärta var och njöt av sommarens värme, sol och kärlek för bara 3 månader sedan. Då bjöd solen oss på all sin värme.
 
Idag så såg det inte likadant ut, men alla tider har väl sin charm trots allt.
Området vid Klippan är spännande med en rik historia och där äldre bebyggelse blandas med nya byggnader.
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt, Historia;
Taggar: Film, Filmas, Filminspelning, Fota, Göteborg, Hösten, Höstfärger, Klippan, Livet, Löv, Reflektion, Roligt, Skratta, Sminkad, Sol, Sommaren, Sommarkänsla, TV, solbränd